2013. január 14., hétfő

21.rész~Régen várt pillanat*


Sziasztok itt a friss rész. Köszönöm a kommenteket. És szavazzatok is. Aki arra ment hogy "töröljem,, annak üzenem hogy vannak akiknek tetszik és ha nem olvasná senki akkor is írnám. Sajnálom ha nem tetszik neked.
Mondjuk legyen 2-3 komi és 100 megjelenítés :DD




- Sziasztok Kimberly vagyok. - mutatkoztam be. - Kezdhetjük? - kérdeztem. Elkezdtem mutatni a tánclépéseket, mikor hirtelen egy ismerős lábat, karokat, testet és arcot pillantottam meg magam mellett.
- Kim, te mit keresel itt? - kérdezte Dani meglepett arccal.
- Én vagyok a koreográfus. És te?
- Én egy táncos.
- Miért késtél? - szemétkedtem vele amiért 1 éve ő is.
- Semmi közöd hozzá. Amúgy meg a srácoknál voltam, épp Liammel aki mellesleg még mindig nagyon jó. - mondta és közben egy féloldalas mosolyt virított.
- Kár hogy a srácok turnén vannak, de mind egy. Ez égés volt bogaram. - álltunk szemtől szemben egymással és mint akik villámot szórnak egymásra úgy nézünk.
- Na állj a helyedre, és kezdjük el. - mondtam mire ezt tette. Egész próba közben nekem jött, fellökött és állandóan nézett. Ismét egymás elé kerültünk, de nem tettünk semmit csak néztünk. Ekkor egy vaku villanásra lettünk figyelmesek ami több 100 fotóstól jött. Én gyorsan beszaladtam az öltözőbe és mivel már a próba vége volt felöltöztem és haza indultam. Mikor haza értem elmentem tusolni majd a tv elé ültem ismét. Bekapcsoltam, de semmi érdekeset nem találtam. Megálltam egy zene csatornán és egy csaj kezdett híreket mondani.
Az ex Danielle Peazer és az új barátnő Kimberly Swanson egy táncon dolgoznak. Vajon ebből mi fog kisülni. Szemtanúk szerint a két lány veszekedett, de nem Liamet hanem a táncon. A tini sztár éppen Ausztriában van a banda tagokkal és mit sem sejtve énekel miközben itthon a két lány szétszedi egymást. Talán szóba kerül Liam is, és netán rajta is össze kapnak? - mondta és közben képeket mutattak rólunk ahogy egymás előtt állunk. Könyörgöm ebből hírt csinálni. Szánalmas. Pár perccel később jött egy SMS-em. Boldogan néztem meg és Liam neve állt a képernyőn.

 "Szia kicsim. Leszállt a gépem és jól vagyok
  Te tényleg Daniellel dolgozol egy táncon?

                                           Liam :*,,

"Szia drágám. Örülök neki.
És igen tényleg Danivel kell táncolnom, de megoldom.,,
                                                         Kim <3,,


" Ne vegyél be semmit amit mondd, én csak TÉGED szeretlek. Senki mást.
                                                                                           Liam,,

"Én is szeretlek.
                Kim ,,


S ezzel abba is hagytuk. Igaza van semmit sem szabad komolyan venni amit Dani mondd hisz eddig minden szava hazugság volt. Lefeküdtem aludni mert eléggé fáradt lettem.

...............

Ma van a bemutató napja. Iszonyatosan félek hogy Dani nekem jön, elcsesz valamit és én iszom meg a levét.
Elindultam a próba terembe ahol a többiek már gyakoroltak is.
- Akkor kezdjük. Srácok ki izgul? - kérdeztem barátságosan. Vagy 6-an feltették a kezüket. - Én is. De nyugi ügyesek lesztek mint a próbákon és még egyszer meg tudjuk csinálni. - mondtam majd bele kezdtünk. A bemutató egész jól sikerült, kivéve azt az egy aprócska problémát hogy Dani elszúrta. Elfelejtett mindent.
- Ügyesek voltatok. - pacsiztam le mindegyikkel.
- Jó napot. Maga Mrs. Swanson? - kérdezte egy ismeretlen férfi.
- Igen, miben segíthetek? - kérdeztem.
- Csomagot hoztam önnek. - mondta és átadott egy gyönyörű kis dobozkát amin egy cetli volt.
" Sajnálom hogy nem lehettem ott a bemutatón, de sajnos Amerikában vagyunk. Tudom hogy ügyes voltál és ez az ajándékom számodra. ,, - kinyitottam a dobozt és egy gyönyörű nyaklánc díszelgett benne.

Innen ezt az zenét hallgassátok léci :Katt

Most kezdett el isten igazából hiányozni. Haza indultam Egyedül. Ha Liam itthon van mindig elkísér, de most nincs mellettem. Amerikában van ahogy írta. Több 1000 km-re tőlem. Óceánnyi a távolság köztünk és napi mint nap ebbe jobban bele törődök, de nehezen. Azt akarom hogy itt legyél velem, de nem lehetsz. S hiába is hallom a telefonban a hangod, nem ugyan az mint mikor élőben beszélsz nekem mély, rekedtes hangodon. Lehajtott fejjel baktattam haza fele, miközben éreztem ahogy valaki követ. Akárhányszor hátra fordultam senki nem volt ott. De aztán megpillantottam egy nagy darab, teste és magas embert. Kicsit gyorsabbra vettem a tempót, de ő is. Mikor már végre haza értem lepakoltam és beszaladtam Emő szobájába.
- Emőőő!! - ordítottam neki.
- Azért hallak ám. Mi bajod van?
- Nézd az az ember. - mutattam a házunk előtt álló emberre. - Egész idáig követett. Mi van ha bántani akar? - kérdeztem ijedten.
- Miért nem hívod fel Liamet. Lehet hogy őt keresi. - elővettem a mobilomat és tárcsázni kezdtem Liam számát.
- Szia kicsim. - szólt bele boldogan.
- Szia. Baj van! - mondtam.
- Mi történt? - váltott komolyra a hangja.
- Egy nagy darab, magas, izmos ember van a ház előtt és idáig követett a bemutatóról. Mit csináljak ? Hívjam a rendőrséget? - kérdeztem ijedten és fel-alá járkáltam.
- Ó, drágám az csak egy testőr akit felfogadtam hogy vigyázzon rád. Nem szeretem ha egyedül vagy és legalább megvéd.
- Jaj de aranyos vagy. Imádlak. Csak ennyit akartam. Szia.
- Én is szeretlek szia. - kinyomtam a telefont és megkönnyebbülten ültem le Emő ágyára.
- Na?
- Csak egy testőr.

................


- Emő készen vagy már? - ordítottam fel az emeletre barátnőmnek aki teljesen olyan mint Zayn. Amíg a szál haja is kilóg a sorból a többi mellől nem indul el sehova. Tökéletesen illenek egymáshoz. Végre leugrándozott az emeletről és elindulhattunk a reptérre.
- Mike kérlek elvinnél minket a fiúk elé. - mondtam a testőrnek aki ebben a 4 hónapban boldogan ugrándozott és játszadozott velünk. Elindultunk, de az út iszonyatosan lassan telt. 10 perc után megérkeztünk a reptérre ahol a magángépük már állt. El sem tudom hinni hogy végre láthatom. 4 hónap után már élőben és nem pedig videókon. A rajongók két oldalon álltak és közében volt egy hosszú folyosó szerű út ki barikádozva. A srácok egyesével jöttek le a gépről. Niall, Harry, Lou, Zayn és végül Liam. Annyira jó volt látni. Ahogy arcán megcsillant a napfény és az a mosoly amit felém dobott. Lassan, de biztosan elindultam a rajongók között kiépített úton hogy minél előbb a karjaiban érezhessem magamat, hogy végre biztonságban legyek. Liam is elindult és egyre jobban gyorsítottunk a tempón. A végére már szinte szaladtunk majd kitárta karjait én pedig bele zuhantam.(Kattints a képért) Annyira jó volt érezni izmos karjait a hátamon, puszijait a hajamban és a szívverését.
- Hiányoztál már. - nézett mélyen a szemembe.
- Te is nekem. - mondtam ki és megcsókolt. A rajongók felsikítottak és a fényképek csak úgy kattogtak. Mind ketten bele mosolyodtunk csókunkba, de folytattuk. Viszont a tüdőnkben a levegő nem tartott örökké így levegő hiányában elváltunk. Én csak kémleltem szép szemét és haját simogattam.
- Szeretlek Liam Payne. És nem az énekest, hanem magadat. Én megismertelek belülről és csodás lelked van, a szíved hatalmas és mindenkinek a sorsa oda bent van. Engem az sem zavarna ha nem lennél sztár. Akkor is ugyan így szeretnélek.
- Én is szeretlek Kim. Nekem mind egy mi vagy, vagy hogy hogyan nézel ki. Nekem nem kell az hogy legyen rajtad 5 kg smink csak is önmagadat ad ha velem vagy. - mondta. Nekem már egy ideje potyogtak a könnyeim hisz ez egy tökéletes pillanat volt.

4 megjegyzés:

  1. jezus..jezus...jezus... sirtam de most komolyan Nessz:D
    annyira kib*szottul jo lett:D bocsi a csunya szoert:D
    es meg szerencse h Dani nem rontott el semmit kovit♥ Emő voltam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki Emő :P
      már megszoktam tőled:P
      bizony szerencse :P♥ ♥ ♥

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Hát ha megírom kapsz :P Ígérem sietek vele! :D

      Törlés