2012. október 20., szombat

Képzeld el sztorik!

Sziasztok most nem új részt hoztam hanem *KE* sztorikat. Remélem tetszeni fog és ha szeretnétek havonta hozok ilyeneket... Komiba írjátok hogy igen vagy ne.


*Elmentek egy bálba a barátnőddel és a One Direction is betoppan... Beraknak egy jó zenét és a barátnőddel elindultok táncolni de észreveszed hogy Harry hogy néz téged. Oda megy hozzátok és felkér táncolni. Elkéri a telefonszámodat és össze jöttök. * 
*Liammel már nagyon régóta beszélgettek a neten de nem tudod hogy ő Liam Payne a One Direction énekese. Szinte mindenben hasonlítotok egymásra majd jön egy fekérés hogy twitkamezzetek- Mikor meglátod Liamet nagyon boldog leszel, majd össze jöttök.*







Te: Egy nap hány órát szoktál rám gondolni?
Louis: 16 órát... :D
Te: Értem, és mi van a többi 8 órában?
Louis: A többi 8 órában veled álmodom , amikor éppen alszom...




Elmész egy 1D koncertre ahol Niall a dedikáláson elkéri a telefonszámod, te nagyon nehezen de belemész. A dedikálás után még véletlen össze futtok és azt mondja:
- ( Te neved) igaz?
- Igen.
- Nincs kedved eljönni velem az öltözőmbe.
- Hát tudod, ennek így nem lesz jó vége te együtt vagy Demivel és... - félbe szakít és megcsókol. A pillangók jelentkeznek a gyomrodban ezreivel.
- Én nem járok Demivel, ne hidj el mindent az újságoknak. - újra megcsókol.




Harry és te a legjobb barátok vagytok és te bele szerettél de azt hiszed elmúlik. Mikor elakarod neki mondani pont össze jött egy nála 10 évvel idősebb csajjal. Nem örülsz neki de a barátod boldog de a csaj csak szórakozik vele. Majd dobja is.
- Harry sajnálom, de valamit el kell mondanom neked...
- Mondd. - letörölte a könnyeket az arcáról. Valójában már ő is többet érez irántad mint barátság.
- SZERETLEK, de nem úgy mint egy barátot hanem mint egy... - nem hagyja hogy végig mondd.
- Én is SZERETLEK és én is már többet érzek irántad mint barátságot... - megcsókol és össze is jöttök.

Zayn: Mi a baj?
Te: Az hogy hiába várok nem teljesül az álmom. - letörli a könnyeket az arcodról.
Zayn: Hát akkor ne add fel. Fuss az álmos után.
Te: Rendben, hogy igazságos legyen, kapsz 1 perc előnyt :)




Te: Válassz egyet.. Én vagy az életed?
Louis: Az életem.
Te: *Elszomorodik.*
Louis: Hiszen TE vagy az életem.♥




Te: Drágám te milyen nőket szeretsz? Okosakat vagy Szépeket?
Liam: Se ezt, se azt... Én téged szeretlek... :D





Liammel találkoztok az utcán és nem ismered meg. Nagyon megtetszel neki és neked is nagyon bejön de nem tudsz rájönni hogy honnan ismered.
- Akkor a holnapi nap áll?
- Igen , de még nem árultad le hogy hogy hívnak.
- Hát az a helyzet hogy nem akartam elmondani mert nagyon megtetszettél és még soha nem randiztam úgy egy lánnyal sem hogy ne tudta volna hogy én vagyok Liam Payne. Féltem hogy mit mondanál mert nagyon csinos, aranyos vagy és meg akartalak közelebbről is ismerni. Attól is féltem hogy átváltoznál egy őrült rajongóvá...
- Nekem is nagyon megtetszettél és igen áll a holnap. - adsz egy puszit az arcára de ő elfordítja a fejét és csók lesz belőle. Másnap találkoztok és te leszel Mrs. Payne.





Liam: Olyan gyönyörű vagy.
Te : Ezt csak azért mondod mert még nem láttad a mögöttem sorakozó több száz ezer rajongót akik nálam szebbek.
Liam: És tetszem nekik.
Te: Biztosan.
Liam: Hát akkor jó nyissák ki a fülüket, felőlem aztán lehetnek a Világ Legszebb lányát nyert első helyezettje is nekem akkor is te kellesz...  - megcsókol.



Zayn: Olyan jó megölelni.
Te: Miért?
Zayn: Mert megnyugtat ahogy hallom a szíved dobbanásait. :D




Te: Tetszik valaki.
Harry: Ki?
Te: Várj, várj. Szeretek valakit.
Harry: Elmondod?
Te: Igen, de ne nevess.
Harry: Oké, nem fogok. Csak mondd el.
Te: T-vel kezdődik és E-vel végződik.
Harry: Nekem is tetszik ez a személy.




Kimentek a tengerpartra este Louisal. Már nagyon későre jár.
- Louis nem megyünk haza?
- Miért,olyan szép minden.
- De én kezdek fázni, meg félni is. *átölel*
- Nem kell félned ha baj van megvédelek. - oda adja a pulóverét is majd ismét átölel. Ott maradtok egy ideig és nézitek a csillagokat.





*Niall: Drágám mit kérsz szülinapodra?
Te: Köss magadra masnit.*



*Harry és te sétáltok a parkban. 1000 éve ismeritek egymást és te valahogy már nem a régi bolondos, vicces Harryt látod benne hanem a szerelmedet.
Harry: Van barátod?
Te: Nincs hisz tudod jól!
Harry: Akkor most már van... *megfogja a kezedet*



Hogy tetszettek? *Vani*

6 megjegyzés:

  1. Még csak most találtam ide, de nagyon jók és várom a következő *KE*-sztorikat!! :DD

    VálaszTörlés
  2. igen nagyon jóóók!!!! és alig várom a köviket!!

    VálaszTörlés
  3. Annyira durva:) végig 'pillangókat' éreztem a hasamban:) nagyon jók:)))

    VálaszTörlés