2012. október 22., hétfő


39.rész ~ Veszekedés és békülés?!

Sziasztok meghoztam az új részt... Szivesen látnák 1-2 komit ez a rész alatt. Szavazzatok... *Vani*

Nem tudtam mit tenni ezért gyorsan leszaladtam a buszról. Igaz hogy nem tudtam messzire menni mert az autópálya szélén volt ez a benzinkút és semmi más. Csak ott sétálgattam de akkor valaki megfogta a kezem. Tudtam hogy Liam az ezért meg sem fordultam.
- Lara most meg mi a baj?
- Hogy mi… Hát… Te… Neked én vagyok az igazi? – csak dadogni tudtam, egy normális szó nem jött ki a számon.
- Hát… Tudom hogy még nem járunk olyan régóta de igen… De remélem azt azért el hiszed hogy azt mind nem én mondtam. Igen van benne igazság is de ez csak egy feltételezés. Ha nem lesz 25 évesen gyerekem akkor nem lesz. – a többiek rá voltak tapadva a busz ablakára és csak néztek minket.
- Asszem most megyek levegőzni!
- Lara várj már! Hisz az még 6 éve addig bármi megtörténhet de ez is csak egy olyan dolog amit szeretnék de ha nem jön össze akkor ez van. – közben már nem akartam szemét lenni és megfordultam.
- És ebből az egészből mi az ami tényleg igaz, amit te is mondtál?
- Hát az hogy nagyon szeretlek és hogy csak örülnék ha 25 évesen ez lenne… - oda mentem és átöleltem. Vissza a buszba már kézen fogva mentünk. De ott sem volt minden rendben ugyan is Harry és a húgom összevesztek. Mikor ránéztünk a tv-re láttuk hogy egy csaj és Harry van rajta. Pont megölelték egymást.
- Hogy tehetted ezt? Kár volt hinnem neked mikor azt mondta „ Szeretlek, te vagy a mindenem.” Csak addig kellettem neked míg jött egy nálam szebb igaz? – bement a fürdőbe és bevágta az ajtót Harry orra előtt. Szegény annyira sírt. Nem tudtam hogy most melyiküket vigasztaljam. Harry mellett döntöttem.
- Most hogy mondjam meg neki hogy az a lány csak a tesóm mikor szóhoz sem hagy jutni? – szegénykének potyogtak a könnyei. Nem tudom hogy az idióta tesóm miért nem hallgatja előbb meg és aztán ordítozik. Habár én sem tudnám hogy mit tennék ilyenkor.
- Az a lány a tesód?
- Igen Gemma. – átöletem Harryt. Mindenki ott vigasztalta mikor kijött Tara.
- Jaj de jó hogy a tesóm is a volt pasim pártját fogja, na de mind egy én csak annyit akartam mondani hogy hazaköltözök anyához… - már beakarta volna csapni a fűrdő ajtót megint mikor…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése